0
(0)

Έχει βουήξει το ίντερνετ με αυτή και γίνεται και bagels, τυροπιτάκια (με προσθήκη φέτας) ή ό,τι άλλο θέλετε βασικά. Έχει υψηλή πρωτεΐνη και φτιάχνεται πολύ γρήγορα κι εύκολα, απλά επειδή κολλάει στα χέρια πολύ, θα χρειαστείτε λίγο εξτρά αλεύρι για να την δουλέψετε.

Υλικά (για 8 κομμάτια)

220 γρ φαρίνα

245 γρ γιαούρτι λάιτ

Λίγο αλάτι

Ό,τι υλικά θέλετε για αποπάνω

 

Εκτέλεση

Ανακατεύετε τα υλικά σε ένα μπολ. Αλευρώνετε τα χέρια σας και μια λαδόκολλα και βάζετε πάνω την ζύμη. Αλευρώνετε λίγο και από πάνω και απλώνετε κι άλλη λαδόκολλα. Ανοίγετε με έναν πλάστη και προσεκτικά ξεκολλάτε την πάνω λαδόκολλα.

Ψήνετε για 8 λεπτά σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς κελσίου αέρα και ύστερα βάζετε τα υλικά που θέλετε και ψήνετε για άλλα 5-8 λεπτά μέχρι να λιώσει το τυρί.

Καλή επιτυχία!

Διατροφικές πληροφορίες:

Κάθε κομμάτι έχει 117 θερμίδες με 21.5 γρ υδάτανθρακα, 0.7 γρ λίπους και 6 γρ πρωτεΐνης.

 

Βαθμολογείστε την ανάρτηση!

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το βαθμολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Καταμέτρηση ψήφων 0

Δεν υπάρχουν βαθμολογίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

Μιας και σας άρεσε αυτή η ανάρτηση..

αν θέλετε ακολουθείστε μας στα κοινωνικά μέσα!

Προηγούμενο άρθροΛαζάνια με τυριά και σπανάκι
Επόμενο άρθρο14 σαλάτες από το instagram @dietonian

Απάντηση