0
(0)

Συγνώμη για τον αγγλικό τίτλο, αλλά το “τροπική βρώμη” μου φαινόταν γελοίο. Βγήκε τέλεια, είναι πανεύκολη και κάνει για την διαιτητική επαναφορά, για όσους την δοκιμάζουν μαζί μου. Μπορείτε να την φτιάξετε από το προηγούμενο βράδυ και μπορείτε να κάνετε μεγαλύτερη δόση, απλά τον ανανά να τον βάλετε πριν το σερβίρισμα.

Θα χρειαστείτε τα εξής:

Υλικά

70 γρ μπανάνα κομμένη σε κομματάκια (μισή μεγάλη μπανάνα περίπου)

200 γρ γιαούρτι λάιτ (έβαλα με 0% λιπαρά, αλλά βάλτε και με 2% ή κάποιο φυτικό, αρκεί να είναι λίγο πηκτό)

25 γρ νιφάδες βρώμης (ή πλιγούρι, αλλά οι νιφάδες είναι καλύτερες)

55 γρ γάλα καρύδας χωρίς ζάχαρη από χαρτονένιο κουτί ή κονσέρβα (εγώ έβαλα alpro) ή νερό ή ζωϊκό γάλα

2-3 σταγόνες άρωμα βανίλιας – προαιρετικά, αλλά κάνει διαφορά

130 γρ ανανά

8 γρ τρίμμα καρύδας (1 μεγάλη κ.σ.) ή αλεύρι καρύδας (που έβαλα εγώ γιατί δεν είχα τρίμμα) – προαιρετικά

Εκτέλεση

Βάζετε όλα τα υλικά εκτός από τον ανανά και το τρίμμα καρύδας σε ένα μπολ και ανακατεύετε καλά. Βάζετε στο ψυγείο ή σερβίρετε αμέσως. Τον ανανά και το τρίμμα καρύδας τα προσθέτετε πριν το σερβίρισμα. Μπορει να διατηρηθεί στο ψυγείο για 3-5 ημέρες.

Διατροφικές πληροφορίες:

Με τα υλικά που έβαλα εγώ, έχει 372 θερμίδες με 59 γρ υδατάνθρακα (9 γρ φυτικών ινών), 4 γρ λίπους και 26 γρ πρωτεΐνης. Αν βάλετε άλλες μάρκες ή μόνο φυτικά προϊόντα, τα μάκρος θα αλλάξουν.

Βαθμολογείστε την ανάρτηση!

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το βαθμολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Καταμέτρηση ψήφων 0

Δεν υπάρχουν βαθμολογίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

Μιας και σας άρεσε αυτή η ανάρτηση..

αν θέλετε ακολουθείστε μας στα κοινωνικά μέσα!

Προηγούμενο άρθροΡολά κανέλας με χαμηλούς υδατάνθρακες
Επόμενο άρθροΑνοιξιάτικη σαλάτα με σος ταχίνι/λεμόνι (χωρίς λάδι!)

Απάντηση