0
(0)

Υλικά (για 2 μερίδες)

120 γρ αλεύρι βρώμης (ή περάστε την βρώμη από μουλτι, βάλτε χωρίς γλουτένη αν είναι αναγκαίο)
18 γρ fiber mix (είναι το νέο μου πείραμα, αγόρασα συμπλήρωμα φυτικών ινών, αλλά μπορείτε να βάλετε 15 γρ chia seeds ή λιναροσπορο, αντί αυτού ή και τίποτα)
50 γρ σκόνη πρωτεΐνης (έβαλα κολλαγόνου βανίλιας από @myproteingr, βάλτε ό,τι έχετε /θέλετε, μπορείτε να βάλετε και πιο πολύ αλευρι βρώμης, βάλτε φυτική αν είστε vegan)
14 γρ κακάο χωρίς ζάχαρη
200 – 215 γρ γάλα φυτικό ή ζωικό (έβαλα σόγιας με άρωμα βανίλια γιατί το είχα, δείτε να είναι υγρή η ζύμη, αλλά όχι πολύ υγρή)
Ξύσμα πορτοκαλι (προαιρετικά)
110 γρ κατεψυγμένα βύσσινο (ή μούρα ή απλά μπανάνα σε μικρά κομμάτια κομμένη)
50 γρ σοκολάτα χωρίς ζάχαρη κομμένη σε μεγάλα κομμάτια

Εκτέλεση

Ανάβετε τον φούρνο ή το air fryer στους 160 βαθμούς Κελσίου να προθερμανθεί.
Ανακατεύετε καλά όλα τα υλικά σε ένα μεγάλο πήλινο μπολ (ή και δύο μικρότερα μπολ) , εκτός από την σοκολάτα, την οποία βάζετε από πάνω, βυθίζοντας την εν μέρει μέσα στο μείγμα.
Ψήνετε για 10 λεπτά σε προθερμασμένο φούρνο ή air fryer στους 160 βαθμούς Κελσίου κι ύστερα βγάζετε κι ανακατεύετε ξανά. Ψήνετε για αλλά 10 λεπτά και ύστερα σερβίρετε.

Διατροφικές πληροφορίες

Όλο μαζί ήταν περίπου 540 γραμμάρια, στα 100 γρ έχει περίπου 205 θερμίδες, 21 γρ υδατάνθρακα, 6 γρ λίπους και 14 γρ πρωτεΐνης (με τα συγκεκριμένα υλικά, τα μακρος θα αλλάξουν λίγο, ανάλογα τις μάρκες που θα χρησιμοποιήσετε).

Βαθμολογείστε την ανάρτηση!

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το βαθμολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Καταμέτρηση ψήφων 0

Δεν υπάρχουν βαθμολογίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

Μιας και σας άρεσε αυτή η ανάρτηση..

αν θέλετε ακολουθείστε μας στα κοινωνικά μέσα!

Προηγούμενο άρθροΠίτσα με υψηλή πρωτεΐνη
Επόμενο άρθροΟι 10 αρχές της διαισθητικής διατροφής

Απάντηση