5
(1)

Η συνταγή είναι παραλλαγή συνταγής του Γιώργου Τσούλη και είναι τέλεια, δοκιμάστε την! Έχει αρκετές θερμίδες, δεν είναι για συχνά εννοείται, αλλά δεν είναι και απαγορευτική, αν προσέξετε λίγο τι θα φάτε την υπόλοιπη ημέρα.

Υλικά (για 6 μερίδες, αν την φάτε ως κύριο πιάτο)

500 γρ ριγκατονι βρασμένα (καλύτερα τα ολικής, εδώ έχω λευκά)
1 συσκευασία έτοιμο πέστο σε βαζάκι
440 γρ μοτσαρελα λάιτ κομμένη σε κομματάκια ή παίρνετε μπαλάκια από το Lidl
Λίγη ρόκα ψιλοκομμένη
Λίγο ελαιόλαδο (15 – 20 γρ)
20 ντοματίνια κομμένα στα δύο

Εκτέλεση

Βράζετε τα μακαρόνια και τα σουρώνετε. Εγώ τα ξεπλυνα με κρύο νερό για να τα κρυωσω γρήγορα.
Τους ρίχνετε όλα τα υπόλοιπα υλικά κι ανακατεύετε. Σερβίρετε.

Διατροφικές πληροφορίες:

Κάθε μερίδα (με ολικής ριγκατόνι) έχει περίπου 590 θερμίδες, με 57.5 γρ υδατάνθρακα, 26 γρ λίπους και 27 γρ πρωτεΐνης. Επίσης έχει 11 γρ φυτικών ινών.

Βαθμολογείστε την ανάρτηση!

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το βαθμολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 5 / 5. Καταμέτρηση ψήφων 1

Δεν υπάρχουν βαθμολογίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

Μιας και σας άρεσε αυτή η ανάρτηση..

αν θέλετε ακολουθείστε μας στα κοινωνικά μέσα!

Προηγούμενο άρθροΚέικ κούπας banoffee
Επόμενο άρθροΤηγανίτες βρώμης

Απάντηση