5
(3)

Με αυτή την συνταγή εγκαινιάζω νέο τμήμα με συνταγές πιο υψηλή σε πρωτεΐνη και πιο χαμηλές σε λίπος. Είναι παραλλαγή συνταγής από το Diet Doctor, που βγήκε πολύ καλή και είναι πανεύκολη!

Θα χρειαστείτε τα εξής:

Υλικά (για 2 μερίδες)

2 ολόκληρα αυγά ή 100 γρ σκέτο ασπράδι

90 γρ cottage cheese

5 γρ ψύλλιουμ (2 κ.σ.) – μπορείτε να αντικαταστήσετε με βρώμη, αν δεν κάνετε διατροφή χαμηλών υδατανθράκων (βάλτε χωρίς γλουτένη, αν έχετε θέμα)

5 γρ γλυκαντικό 1:1 (1 κ.γ., τις έκανα σχετικά άγλυκες, αν θέλετε πιο γλυκές, βάλτε πιο πολύ)

1 γρ μπέικιν πάουντερ

Κανέλα (προαιρετικά, κόβει τυχόν αυγουλίλα)

Βανίλια (προαιρετικά)

10 γρ βούτυρο (για το ψήσιμο)

Εκτέλεση

Ανακατεύετε όλα τα υλικά σε ένα βαθύ πιάτο με ένα πηρούνι.

Βάζετε ένα τηγάνι σε μέτρια φωτιά με το μισό βούτυρο να λιώσει. Ρίχνετε το μισό μείγμα και ψήνετε 2 λεπτά από κάθε μεριά. Φτιάχνετε και το άλλο pancake και σερβίρετε, ρίχνοντας από πάνω ό,τι σας αρέσει. Εγώ σέρβιρα με κέτο μερέντα και φράουλες, μπορείτε όμως να βάλετε όποια γλυκιά σος σας αρέσει (θα τις κάνετε πιο κετογονικές, αν βάλετε κάτι με λίπος).

Διατροφικές πληροφορίες:

Κάθε πάνκεικ έχει περίπου 130 θερμίδες με 2.1 γρ συνολικών υδατανθράκων (και 1.5 γρ φυτικών ινών, άρα 0.6 γρ καθαρών υδατανθράκων – 2%), 11.6 γρ πρωτεΐνης (35%) και 9.1 γρ λίπους (63%).

Βαθμολογείστε την ανάρτηση!

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το βαθμολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 5 / 5. Καταμέτρηση ψήφων 3

Δεν υπάρχουν βαθμολογίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

Μιας και σας άρεσε αυτή η ανάρτηση..

αν θέλετε ακολουθείστε μας στα κοινωνικά μέσα!

Προηγούμενο άρθροΧειροποίητη σος μήλου χωρίς ζάχαρη
Επόμενο άρθροΠρωτεΐνικές κρέπες

Απάντηση