0
(0)

Υλικά (για 1 μερίδα)

1 φιλέτο τόνου ψημένο (περίπου 100 – 120 γρ, μπορείτε να βάλετε και σολομό ή κοτόπουλο)
370 γρ κολοκυθάκια (4 μεσαία) κομμένα σε μικρά κομμάτια
215 γρ μανιτάρια κομμένα σε κομμάτια
3 μικρές σκελίδες σκόρδο (προαιρετικά)
3 γρ ελαιόλαδο
45 γρ κρέμα γάλακτος λάιτ (έβαλα adoro Per Pasta με 15% λιπαρά νομίζω) ή κρέμα καρύδας λάιτ αν δεν τρώτε γαλακτοκομικά
220 γρ έτοιμα βρασμένα μακαρόνια (λευκά ή ολικής άλεσης ή ρυζιού )
15 γρ παρμεζάνα τριμμένη (προαιρετικά, βάζετε διατροφική μαγιά, αν δεν τρώτε γαλακτοκομικά, ή την παραλείπετε)
Αλάτι, πιπέρι, μπαχαρικά

Εκτέλεση

Σε ένα μεγάλο τηγάνι βάζετε τα κολοκυθάκια, τα μανιτάρια και το σκόρδο σε μέτρια προς δυνατή φωτιά να ψηθούν. Βάζετε μπαχαρικά κι αλατοπίπερο και ανακατεύετε συχνά να μην αρπαξουν. Εγώ έβαλα μαϊντανό και δεντρολιβανο αποξηραμένα.

Μετά από περίπου 7-10 λεπτά, ψεκαζετε με το ελαιόλαδο και ψήνετε μερικά λεπτά ακόμα με το καπάκι επάνω, μέχρι να μαλακώσουν λίγο.

Μόλις μαλακώσουν, ρίχνετε τα μακαρόνια, την κρέμα κι ελάχιστο νερό κι ανακατεύετε ξανά. Ψήνετε ξανά μέχρι να απορροφηθεί το νερό. Τέλος ρίχνετε την παρμεζάνα ή την διατροφική μαγιά, ανακατεύετε μια τελευταία φορά και σερβίρετε.

Επειδή έχουν πολλά λαχανικά, είναι πολύ χορταστικά με σχετικά χαμηλές θερμίδες. Αν θέλετε ακόμα πιο χαμηλές, απλά βάλτε 180 – 200 γρ μακαρόνια, αντί για 220.

 

Διατροφικές πληροφορίες:

Έχει περίπου 590 θερμίδες με 77 γρ υδατάνθρακα, 13 γρ λίπους και 43 γρ πρωτεΐνης 😍

Βαθμολογείστε την ανάρτηση!

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το βαθμολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 0 / 5. Καταμέτρηση ψήφων 0

Δεν υπάρχουν βαθμολογίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

Μιας και σας άρεσε αυτή η ανάρτηση..

αν θέλετε ακολουθείστε μας στα κοινωνικά μέσα!

Προηγούμενο άρθροBlack forest protein smoothie bowl
Επόμενο άρθροΠίτα με υψηλή πρωτεΐνη και λαχανικά

Απάντηση