5
(1)

Γερμανικό pancake (Dutch baby) για σπέσιαλ πρωινό Κυριακής!

Υλικά (για 4 μεριδες)

🥚 3 αυγά
🦋 30 γρ βούτυρο μαλακό, χωρισμένο στα 2, μπορείτε να βάλετε και λάδι καρύδας, αν δεν τρώτε γαλακτοκομικά
🦄 100 γρ αλεύρι γ.ο.χ (ή και βρώμης, αν δεν τρώτε γλουτένη)
🥛 180 γρ γάλα λάιτ (έβαλα με 1% λιπαρά, μπορείτε να βάλετε και φυτικό)
🍠 20 γρ γλυκαντικό ή ζάχαρη (έβαλα στέβια με ερυθριτόλη εγώ, από την @biodiet_greece)
🌸 Άρωμα βανίλιας (από την @biodiet_greece κι αυτό)

Εκτέλεση

Ανάβετε τον φούρνο στους 180 βαθμούς Κελσίου αέρα να προυερμανθει.

Βάζετε το μισό βούτυρο σε ένα πυρέξ ή σε τηγάνι μαντεμένια ή συμβατό με φούρνο και το αλείφετε να πάει παντού. Βάζετε το τηγάνι στον φούρνο να ζεσταθεί, όσο ετοιμάζετε το μείγμα.

Βάζετε όλα τα υπόλοιπα υλικά σε ένα μπλέντερ και χτυπάτε καλά. Βγάζετε προσεκτικά το ζεστό σκευος από τον φούρνο και ρίχνετε το μείγμα.

Το ξαναβαζετε στον φούρνο και ψήνετε για 15-20 λεπτά στους 180 βαθμούς Κελσίου αέρα.

Ρίχνετε από πάνω ό,τι θέλετε και καταναλώνετε αμέσως!

Διατροφικές πληροφορίες:

Κάθε μερίδα (100 γρ περίπου) χωρίς τα από πάνω έχει περίπου 215 θερμίδες με 21 γρ υδατάνθρακα, 11 γρ λίπους και 9 γρ πρωτεΐνης 😁

Βαθμολογείστε την ανάρτηση!

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το βαθμολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 5 / 5. Καταμέτρηση ψήφων 1

Δεν υπάρχουν βαθμολογίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

Μιας και σας άρεσε αυτή η ανάρτηση..

αν θέλετε ακολουθείστε μας στα κοινωνικά μέσα!

Προηγούμενο άρθροΜπισκότα βουτύρου με μαρμελάδα
Επόμενο άρθροΜοσχάρι stir fry με noodles

Απάντηση