5
(11)

Βαρεθήκατε να βάζετε λαδολέμονο ή λαδόξυδο ή μαγιονέζα στην σαλάτα σας; Δοκιμάστε αυτή την κρέμα αβοκάντο που φτιάχνεται πανεύκολα και μπορείτε είτε να την χρησιμοποιήσετε ως σος είτε να την φάτε σκέτη. Είναι πραγματικά πεντανόστιμη!

ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΕΙΔΙΚΟ ΥΛΙΚΟ, ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ. ΜΕ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 150 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ BIODIET, ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΕΚΠΤΩΣΗ 5% ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ KETOLIFE!

Θα χρειαστείτε:

Υλικά (για 5 μερίδες των 65 γρ)

Ένα μεγάλο αβοκάντο ή δύο μικρότερα (160 γρ)

65 γρ γάλα καρύδας από κονσέρβα (γίνεται και με κρέμα καρύδας)

30 ml ελαιόλαδο

20 ml λάδι καρύδας

2 γρ αλάτι

10 ml μηλόξυδο ή λεμόνι

Κρεμμύδι αποξηραμένο ή σκόρδο ή μαϊντανό ή ό,τι άλλο μπαχαρικό σας αρέσει

Νερό

 

Εκτέλεση

Βάζετε όλα τα υλικά, εκτός από νερό, σε ένα μούλτι και χτυπάτε μέχρι να γίνουν κρέμα. Προσθέτετε όσο νερό θέλετε μέχρι να αποκτήσει την ρευστότητα που σας αρέσει – υπολογίστε πως στο ψυγείο θα πήξει. Διατηρείται 2-3 μέρες στην ψύξη, απλώς μπορεί να μαυρίσει ελαφρά (αν και το δικό μου είναι ακόμα μια χαρά, δεύτερη μέρα).

Διατροφικές πληροφορίες:

Μια μερίδα των 65 γρ έχει 159 θερμίδες, με 3 γρ συνολικούς υδατάνθρακες (και 2 γρ φυτικών ινών, άρα 1 γρ “καθαρών” υδατανθράκων -8%), 17 γρ λίπους (91%) και 1 γρ πρωτεΐνης (1%).

Μπορείτε να δείτε τις υπόλοιπες συνταγές του ιστολογίου εδώ.

Βαθμολογείστε την ανάρτηση!

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το βαθμολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 5 / 5. Καταμέτρηση ψήφων 11

Δεν υπάρχουν βαθμολογίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

Μιας και σας άρεσε αυτή η ανάρτηση..

αν θέλετε ακολουθείστε μας στα κοινωνικά μέσα!

Προηγούμενο άρθροΓλυκό κυδώνι χωρίς ζάχαρη
Επόμενο άρθροΧειροποίητη σος μήλου χωρίς ζάχαρη

Απάντηση