5
(1)

Είναι πανεύκολη και γρήγορη συνταγή, που θα αρέσει σε όλους. Έχει δύο εκδοχές, μία με υψηλότερο λίπος και χαμηλότερους υδατάνθρακες (και περισσότερες θερμίδες) και μια με χαμηλότερο λίπος και υψηλότερους υδατάνθρακες (και χαμηλότερες θερμίδες), ανάλογα με το τι διατροφή κάνετε. Σε κάθε περίπτωση μπορεί να γίνει vegan και είναι χωρίς αυγά!

Υλικά (για 5 μερίδες των 75 γραμμαριών περίπου)

90 γρ βούτυρο ή λάδι καρύδας (αν δεν θέλετε γαλακτοκομικά) – αν δεν κάνετε διατροφή χαμηλών υδατανθράκων, βάλτε 90 γρ αβοκάντο

105 γρ αλεύρι αμυγδάλου (έβαλα sukrin, αν βάλετε συμβατικό μάλλον θα θέλει περισσότερο) – αν δεν κάνετε διατροφή χαμηλών υδατανθράκων και βάλετε λιγότερο βούτυρο, μπορείτε να βάλετε 30 γρ σκόνη πρωτεΐνης whey isolate (ή άλλη vegan πρωτεΐνη) και 50 γρ βρώμη ή αλεύρι βρώμης ή 80 γρ βρώμη ή αλεύρι βρώμης

30 γρ κακάο χωρίς ζάχαρη (έβαλα αυτό)

80 γρ γλυκαντικό 1:1 (έβαλα αυτή) ή μέλι (θα ανεβάσει τις θερμίδες και τους υδατάνθρακες όμως)

110 μλ γάλα αμυγδάλου (έβαλα αυτό) ή νερό – ίσως χρειαστεί περισσότερο, δείτε το

Βανίλια

Ελάχιστο αλάτι (τονίζει το κακάο)

Εκτέλεση

Ανάβετε τον φούρνο στους 180 βαθμούς αέρα να προθερμανθεί.

Βάζετε το λιωμένο βούτυρο ή λάδι καρύδας σε ένα μεγάλο μπολ και προσθέτετε τα υπόλοιπα υλικά, εκτός από το γάλα αμυγδάλου. Προσθέτετε όσο γάλα αμυγδάλου χρειάζεται για να αποκτήσει μια πυκνότητα σαν ζύμη κέικ – ανάλογα και με το αλεύρι αμυγδάλου που έχετε χρησιμοποιήσει.

Ψήνετε για περίπου μισή ώρα σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς αέρα. Μόλις κρυώσει το κόβετε σε μικρά κομμάτια.

Καλή επιτυχία!

Διατροφικές πληροφορίες:

Κάθε κομμάτι με την εκδοχή με τους χαμηλότερους υδατάνθρακες (βούτυρο, αλεύρι αμυγδάλου sukrin) έχει 208 θερμίδες με 2 γρ συνολικών υδατανθράκων (και ..7 γρ φυτικών ινών, το αλεύρι της sukrin έχει πολλές φυτικές ίνες – 4%), 10 γρ πρωτεΐνης (20%) και 17 γρ λίπους (76%).

Κάθε κομμάτι με την εκδοχή με τους υψηλότερους υδατάνθρακες (αβοκάντο, σκόνη πρωτεΐνης iso whey Biotech, βρώμη) έχει 108 θερμίδες με 9.9 γρ συνολικών υδατανθράκων (και 1.2 γρ φυτικών ινών – 36%), 7.9 γρ πρωτεΐνης (29%) και 4.2 γρ λίπους (35%).

Βαθμολογείστε την ανάρτηση!

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το βαθμολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 5 / 5. Καταμέτρηση ψήφων 1

Δεν υπάρχουν βαθμολογίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

Μιας και σας άρεσε αυτή η ανάρτηση..

αν θέλετε ακολουθείστε μας στα κοινωνικά μέσα!

Προηγούμενο άρθροΜαλακά σοκολατένια μπισκότα πρωτεΐνης
Επόμενο άρθροΥψηλότερη κατανάλωση πρωτεΐνης και απώλεια βάρους/λίπους

Απάντηση