5
(2)

Γίνεται σαν κανονικό κέικ, δοκίμασε κόσμος που δεν κάνει διατροφή χαμηλών υδατανθράκων και τους άρεσε πολύ. Ιδανικό για πρωινό και για παιδιά! Και το καλύτερο; Φτιάχνεται πάρα πολύ γρήγορα, δεν μυρίζει καρύδα και έχει πολύ καλά μάκρος!

Θα χρειαστείτε τα εξής:

Υλικά (για 10 μερίδες)

120 γρ βούτυρο λιωμένο (ή λάδι καρύδας, αν κάνετε παλέο ή δεν τρώτε γαλακτοκομικά)

90 γρ αλεύρι καρύδας (εγώ έβαλα της sukrin που έχει πολλές ίνες, ΜΗ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΑΠΛΟ ΑΛΕΥΡΙ ΚΑΡΥΔΑΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΕΙ ΩΡΑΙΟ)

6 αυγά

30 γρ (2 κ.σ.) γλυκαντικό 1:1 (ή μέλι/ζάχαρη, αν δεν κάνετε διατροφή χαμηλών υδατανθράκων, αλλά θα έχει άλλα μάκρος)

1 κγ μπέικιν (3 γρ)

Βανίλια ή έλαιο πορτοκάλι ή λεμόνι (προαιρετικά)

Εκτέλεση

Ανάβετε τον φούρνο στους 180 βαθμούς στον αέρα να προθερμανθεί. Ανακατεύετε όλα τα υλικά μαζί σε ένα μεγάλο μπολ με ένα πηρούνι (δεν χρειάζεται μίξερ) και βάζετε σε φόρμα σιλικόνης ή βουτυρωμένη απλή φόρμα. Ψήνετε για περίπου 40 λεπτά ή μέχρι να ροδίσει.

Καλή επιτυχία!

Διατροφικές πληροφορίες:

Κάθε μερίδα έχει 157 θερμίδες, με 1 γρ καθαρού υδατάνθρακα (3%), 5 γρ πρωτεΐνης (13%) και 14 γρ λίπους (84%).

Πηγή συνταγής
Η πρώτη φωτογραφία είναι της Μαρίας Μανωλάκα και την ευχαριστώ πολύ!

 

Βαθμολογείστε την ανάρτηση!

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το βαθμολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 5 / 5. Καταμέτρηση ψήφων 2

Δεν υπάρχουν βαθμολογίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

Μιας και σας άρεσε αυτή η ανάρτηση..

αν θέλετε ακολουθείστε μας στα κοινωνικά μέσα!

Προηγούμενο άρθροΝτονατς μπανάνας με 3 ή 4 υλικά
Επόμενο άρθροΛάδι καρύδας και λειτουργία θυρεοειδή

Απάντηση