5
(5)

Φτιάχνεται πανεύκολα και πολύ γρήγορα και μπορεί να συνοδέψει οτιδήποτε. Θα χρειαστείτε τα εξής:

Υλικά (για 15 μερίδες των 50 γρ)

280 γρ ωριμο αβοκάντο (περίπου 3 μικρά αβοκάντο)

50 γρ ταχίνι

30 γρ κολοκυθόσπορος αλεσμένος σε βούτυρο (ή έξτρα ταχίνι)

70 γρ ελαιόλαδο

50 μλ χυμό λεμόνι (2 μικρά λεμόνια)

8 γρ σκόρδο (2 μικρά ματάκια – προαιρετικό, αν θέλετε να κάνετε σκορδαλιά, δοκιμάστε και βάλτε όσο σας αρέσει)

Αλάτι, πιπέρι

humusavocado

Εκτέλεση

Βάζετε όλα τα υλικά σε ένα μπλέντερ ή μούλτι και πολτοποιείτε. Αν βάλετε σκόρδο μοιάζει και λίγο με σκορδαλιά. Δοκιμάστε το, μας άρεσε πολύ!

Καλή επιτυχία!

Διατροφικές πληροφορίες:

Κάθε μερίδα έχει 144 θερμίδες με 3 γρ συνολικών υδατανθράκων (και 2 γρ φυτικών ινών, άρα 1 γρ καθαρών υδατανθράκων – 2.8%), 3 γρ πρωτεΐνης (8.5%) και 14 γρ λίπους (88.7%).

Βαθμολογείστε την ανάρτηση!

Κάντε κλικ σε ένα αστέρι για να το βαθμολογήσετε!

Μέση βαθμολογία 5 / 5. Καταμέτρηση ψήφων 5

Δεν υπάρχουν βαθμολογίες μέχρι τώρα! Γίνετε ο πρώτος που θα αξιολογήσει αυτήν την ανάρτηση.

Μιας και σας άρεσε αυτή η ανάρτηση..

αν θέλετε ακολουθείστε μας στα κοινωνικά μέσα!

Προηγούμενο άρθροΣοκολατoπαγωτίνια με βουτυρόκρεμα
Επόμενο άρθροΚεκάκια κούπας με βούτυρο αμυγδάλου και σος σοκολάτας

Απάντηση